Poznaj nasz zespół

kim jesteśmy

kreujemy wizerunek, tworzymy idee i porywające opowieści o markach

Od 2009 roku kreujemy wizerunek, tworzymy idee i porywające opowieści o markach. Nasze działania wielokrotnie zyskiwały uznanie Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz Polskiej Izby Wydawców Prasy. Pracujemy m.in. dla deweloperów, przemysłu, samorządów, szkół wyższych, szpitali, instytucji kultury i organizacji branżowych.

Bartłomiej Wnuk

W mediach od czasów, kiedy na pytanie: „A może clickbaita?” większość ludzi odpowiadała: „Wolę Snickersa”. Najpierw związany z projektem bezpłatnego ogólnopolskiego czasopisma „Echo Miasta”, a następnie z największą regionalną gazetą w kraju – „Dziennikiem Zachodnim”. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Śląskim. Nie bacząc na akronim („WC”) w 2009 roku założył agencję o nazwie Wnuk Consulting. Ekspert public relations ze specjalizacją w content marketingu i dużym doświadczeniem w marketingu politycznym.

Laureat nagród Izby Wydawców Prasy oraz Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Członek Rady Biznesu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Prowadził samochód na wszystkich kontynentach (oprócz Antarktydy), bo kiedy nie pracuje, podróżuje. Widząc niedźwiedzia przedziera się przez tłum uciekających, żeby mieć jak najlepsze zdjęcie. Fotografiami dzieli się na swoim Instagramie (@super_wnuk).

Monika Pacukiewicz

Pracuje dla ludzi. Lubi i szanuje swoich rozmówców, współpracowników, czytelników i followersów, bo wie, że za każdym czai się interesująca historia (jeśli dobrze podpytać). Rozmawia, pyta, słucha, notuje, nagrywa, pisze, redaguje, fotografuje i… uczy.

Dziennikarka i redaktorka z dość długim stażem, pracowała w wielu śląskich gazetach – najdłużej w „Dzienniku Zachodnim”. Także nauczycielka języka polskiego jako obcego – przez wiele lat uczyła na uniwersytetach w Azerbejdżanie i na Ukrainie. Prywatnie: książki, koncerty, mapy, wycieczki. Jeśli nie wiesz, gdzie w Teheranie jest najlepszy sklep muzyczny z lokalnym jazzem, po prostu zapytaj. Bez wahania pytaj też, jeśli chcesz przygotować materiał na każdy inny temat.

Aleksandra Giczewska

Kiedyś marzyła o dziennikarstwie telewizyjnym, ale plany się zmieniły i pokochała media społecznościowe. Absolwentka drugiego stopnia Dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością Zarządzanie komunikacją organizacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. U nas jest człowiekiem od Facebooka i Instagrama. Codziennie staje przed wielkim wyzwaniem sprostania wymaganiom influencerów. Poza pracą jest mistrzem własnej kuchni, kocią mamą Majki oraz najwierniejszą fanką Beskidów.

Paweł Szałankiewicz

Social media inja, bo jak powtarza jego szef – na „N” trzeba sobie zasłużyć. Swoje niezliczone talenty, w tym te związane ze słowem pisanym i obrazem sfotografowanym wykuwał w Dzienniku Zachodnim, by w końcu zabarykadować się w „WC”, gdzie tworzy unikatowy kontent. W wolnych chwilach urbexuje oraz zwiedza małe browary i piwnice w Dolinie Pięknej Damy na Węgrzech, skąd wywozi hektolitry wina. Serialoholik, pratchettoholik i komiksoholik w jednym.

Bartłomiej Zylla

Szaman multimediów i człowiek od obrazków: grafik, fotograf, animator i filmmaker w jednym. Zanim do nas trafił skończył montaż obrazu i dźwięku oraz realizację obrazu filmowego w Łódzkiej Szkole Filmowej, a następnie Instytut Kreatywnej Fotografii na Uniwersytecie Śląskim. Doświadczenie zdobywał w telewizorach, internetach i agencjach reklamowych. W wolnych chwilach buja się z książką w hamaku lub wdrapuje się pod górę pieszym szlakiem.